Vienna – Wiedeń 2017

Końcówka naszej wakacyjnej objazdówki to niemalże 10 godzinna podróż z Chorwacji do Wiednia. Pierwsze odczucia? Cóż… z 36 st. Celsjusza na raptem 17. Było to pierwsze, wiedeńskie wrażenie. Cała reszta nadeszła później. 😀

W mieście pojawiliśmy się w okolicach godziny 20. Niewiele czasu pozostało nam na zwiedzanie, także musieliśmy nasze plany skrócić do obfitej kolacji i piwka.

Oczywiście żarłoczne szczęście sprzyjało  nam tamtej nocy. Centimeter – restauracja marzeń spragnionego ogromnych ilości “wursztów” i “sznycli”. Przy okazji godna polecenia dla tych, którzy lubią zjeść dobrze, a niekoniecznie przepłacać… 😉

Następnego dnia mogliśmy w końcu podziwiać piękno architektury Wiednia. Z czystym sercem pragniemy przyznać, że jest to urocze miasto. Wprawdzie najwięcej czasu spędziliśmy w Muzeum Historii Naturalnej, które polecamy (!), jednak daliśmy radę obejść powierzchownie wszelkie godne obejrzenia zakamarki miasta tego samego dnia. Tak, byliśmy bardzo zmęczeni, ale i zadowoleni. Nawiązując do temperatury powietrza, jaka powitała nas w Budapeszcie – różnica ogromna, aż przyjemniej było nam robić zdjęcia (Budapeszt jednak przoduje w naszym rankingu, sorry Vienna! ;>).

Jedyna przykrość jaka nas spotkała w trakcie wycieczki to fakt, że Piotr nie mógł zgodnie z tradycją zakupić szalika zagranicznego klubu, w tym przypadku Rapidu*.

• (Rapid grał na wyjeździe, w dodatku przegrał, no i była niedziela… No dobra, nie zależało nam aż tak bardzo.)

Całe mnóstwo fotek , a więc miłego oglądania!